Samsung Galaxy Tab Plus 7,0 inch / grijs, metallic / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab Plus 7,0 inch / grijs, metallic / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kees2011tv 25-03-2012
M'n eerste tablet. Ook eerste kennismaking met Android. Twee dagen lekker pielen om alles een beetje te leren kennen en instellen. Helemaal blij met m'n aanschaf.
Gekozen voor 7 inch vanwege de draagbaarheid, makkelijker mee te nemen en makkelijker te hanteren als e-reader.

Enig minpunt(je): herhaaldelijk per ongeluk de aan/knop indrukken. Hoop dat ik dat na een tijdje automatisch niet mee doe. Of zou er misschien een softwareaanpassing of app zijn waarmee de knop pas werkt als je 'm bijv. 5 sec indrukt?

Sjaak Hoogeland 11-08-2012

Dankjewel voor je review, Kees.
Kan je met deze tablet ook bellen?

kees2011tv 01-04-2012

Ervaringen na een weekje spelen:
- Ik druk de aan/uitknop eigenlijk nooit meer per ongeluk in, dat ben ik automatisch verleerd.
- De accu gaat 6 á 10 uur mee voordat er opgeladen moet worden. Het opladen duurt 4 uur.

Kees2011tv 12-08-2012

@Sjaak: kijk even bij "vragen en antwoorden"

Kees2011tv 03-06-2012

@hawvanleeuwen: gps kan zonder internet gebruikt worden. Maps is standaard als app geïnstalleerd.

hawvanleeuwen 12-04-2012

Heeft deze tablet GPS onafhankelijk van internet en is dit te gebruiken met te downloaden kaarten?